Selamat Datang ke Blog saya..!!

Tuesday 3 April 2012

fiesta cahaya 2012..

banyak cakap pulak aku kebelakangan nie kan. sebab banyak benda aku nak story.. macam2 yang terjadi. tapi beh2 belako.. ok, baru-baru nie aku ada berkunjung ke satu program a.k.a fiesta yang dianjurkan oleh budak-budak India di Kampus aku nie. dengan bayaran RM6  untuk harga 1 tiket, aku dengan roommate aku pun ikut lah sekali tengok macam-macam persembahan yang ada.

malam tu, hampir-hampir jugak ahh nak dapat tiket bertuah. tapi sayang, nombor tiket bertuah aku terbalik pulak. nasib tak baik kan.. nak cakap ape lagi kan. rezeki orang.. padahal terkilan sikit. hahaha.. tapi, enju=oy laa dengan persembahan malam tu. tahniah kepada para penggerak program tu. memang syiok lah.. rasa macam tengok teater hindustan pulak. jom tengok gambar2 aku masa hari tu.., tapi tak banyak lah.. buat cuci2 mata cukup lah..



yang nie persiapan sebelum nak ke fiesta cahaya tu..  dari kiri, Zati, aku di tengah dan sebelah kanan bazilah. dua2 nie roommate aku. ada sorang lagi, tapi tak de pulak gambar dia di sini.


tergamam habis aku bilatengok persembahan student nie.. menarik..!!


nie laa tiket aku tu. nombor bertuah tu 2807 kalau tak sialp. memang angka tu ada dekat aku, sayangnya, terbalik pulak..









ok, tu je kot setakat nie.. bye, aku nak tido pulak, dah lewat sangat da nie.. gudnite kawan-kawan ku..

No comments:

Post a Comment