Selamat Datang ke Blog saya..!!

Tuesday 3 April 2012

:: musim assignment bertimbun ::

benda normal lah.. bila dah dekat2 nak cuti mid sem nie. tekanan dari assignment tu memang kita tak dapat tepis laa.. sangat banyak, belum lagi ditambah dengan perjumpaan berkumpulan ke sana ke mari. naik pening jugak kepalak aku. hehe.. belum lagi dikira sekali dengan persediaan menjelang mid term.ok, student2 di luar sana, jangan strees ya..

sepening-pening mana pun, sempat jugak kan aku nak update perkembangan GHS aku nie. ahhakkss.. itu lah, study smart orang cakap.. kalau lah dah duduk 24 jam mengadap buku, laptop, memang lah kita tak tahan kan..?? biasalah tu, zat badan kita nie kan lemah. ada tempoh expired dia.. nak kena servis selalu. kena sayang diri kita dulu.., sebelum sayang orang laian. kalau dah jatuh sakit tu, sapa nak nolong.., kalau tak diri sendiri jugak..? katakan boleh pada diri sendiri.. hehe.. meja belajar aku jangan cakap lah.., memang semak berabis dah tu. tak percaye tengok bawah nie..,


sebab belum ada masa yang aku betul-betul free.. busy dengan perbincangan, dengan kelas lagi. aku rasa malas sebab, nanti kalau aku dah kemas, karang bersepah balik.. jadi, aku biarkan je "Si Luncai dengan Labu-labunya" nie..



tengok, padat kan. takberkurang pun temujanji sana sini, bertambah lagi adalah..

harap-harap keadaan nie cepat reda, naik semak mata aku memandang..
"berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul"
sesuai kerr ayat tu..?? aku antam2 saja..




No comments:

Post a Comment