Selamat Datang ke Blog saya..!!

Saturday 27 July 2013

alhamdulillah ya allah.. (Ramadhan 18, 1434 H)


Assalamualaikum semuanya.., macam mana puasa hari nie?

alhamdullilah, setakat nie kan, aku belum ponteng lagi tau.

syukur ke hadrat ilahi.. baru2 nie aku baru je dapat keputusan peperiksaan semester lepas. dan keputusannya sangatlah memeranjjatkan. akhirnya aku dapat jugak dean list. aku dapat pointer 3.61 bagi semester 2 tahun 2. secara keseluruhannya  pulak aku dapat 3.35. maksudnya sekarang, aku kena usaha lebih kalau nak dapat pointer secara keseluruhan yang boleh melayakkan aku diserap dalam bidang pekerjaan tanpa melalui temuduga. insya allah.., boleh.

sekarang jugak usaha giat buat biskut raya hebat berlangsung. satu rumah kot tolong aku boat. terutamanya popia dan biskut batang buruk.

ok lah kawan2, nanti kalau ada masa terluang kita update lagi eh blog nie. assalam.. :)



No comments:

Post a Comment