Selamat Datang ke Blog saya..!!

Wednesday 18 April 2012

:: sekuntum bunga dari pensyarah: erk..?? part 2

assalamualaikum dan salam sejahtera,
saudara-saudari,
cikeboom, cikeboom, boom..!

just imagine kalau kita  tengah berpidato, mukadimah kita berbunyi boom2 gitu..!? lucu.

apa khabar pembaca sekalian.. amboii..! macam lah banyak sangat orang yang sudi membaca kan..?

ok, mari kita teruskan dengan apa yang sebenarnya benda yang paling aku tunggu-tunggu selama seminggu nie. ehehehe.. pasal perjumpaan/ perbincangan ke-2 assignment kumpulan aku bagi subjek tu. ala.., yang itu tuu..
macam biasa.., aku tak kan mention subjek apa. bagi yang tahu tu, diam2 ya.. haha

pertama sekali, syukur alhamdullilah, tak dapat bunga daa..hehe. tapi, assignment tu memang kaw2 laa kena conteng. sampai aku pun tak reti nak baca. se-italic mana pun tulisan aku, lagi italic tulisan dia. eeuuww.. paling manang la ko..

temujanji kumpulan aku dengan pensyarah itu tepat jam 2.50 petang hari Isnin. memang kami dah decide ambik setiap hari isnin. selama 3 kali berturut-turut. sebab cuma waktu tu kami free, tambahan pula hanya tinggal beberapa kotak kosong untuk diisi dan kotak itu adalah hari isnin.

ecehceh.. nervousnya perjumpaan yang kedua. kalau diingat balik, mungkin orang nampak muka kami bertiga kelihatan pucat masa tu. habiiisslllaa..

ok, dengan rasa beratnya kaki melangkah menuju ke pejabatnya hari tu. lepas je kami 3 masuk. member aku terus on kan recorder untuk rakam semua perbualan kami. sama macam aku buat pada minggu lepas. "Merakam". Rakaman tu bukan untuk apa, ini adalah untuk kami dengan semula apa yang dia cakap. kalau dah rakam tu, boleh la dengar sampai pekak pun tak pe. haha

lalu..

perjumpaan kali nie tak lah teruk sangat. kalau kerugian tu, bila dah dihitung-hitung tak lah merugikan sangat kalau nak dibandingkan dengan kerugian pada 2 minggu yang lalu. jadi bunga kan?? kalau korang masih ingat.

ok, apa lagi yang berlaku pada kali ni ialah.. emmm.., korang tengok ye gambar-gambar terkini lagi hot tu. hot lah sangatt..!!




   bagi student yang ambik subjek yang sama, tengok muka depan pun dah dapat agak nama subjek nie.




                                                             senyum, tak perlu kata apa2..




                                                                                lagi..




dan lagi..


hehe.. dah, tamat di sini buat sementara waktu. nantikan sambungannya pada perjumpaan yang ketiga. apa yang bakal terjadi seterusnya? mungkinkah tugasan ini akan diterima..? aku pun tak tahu. susah nak diduga. apa2 pun, tunggu je lah sambungannya nanti, nanti.. 

mood: sekarang giat memperbetulkan semula tugasan tu. supaya nanti, dapat bunga pun tidak, diconteng pun kalau boleh aku tak nak. uuii.. "tingginya harapan, setinggi gunung".



No comments:

Post a Comment