Selamat Datang ke Blog saya..!!

Thursday 3 November 2011

apa yang patut dibuat bila bosan..??? !_!

hmm..betul2 aku bosan malam nie tau..maklumlah cuti mid semester dah tiba. jadi, roommate aku pun balik arr ke rumah diaorang musim cuti nie. sabahan kan.+_~ borink nya aku.. pecah palak kata sarawakian.. tak tau nak buat apa.mesti masa itu seakan-akan ku rasa lambat berlalu kelak. dah la keseorangan di tempat orang. semua nya kena buat sorang2. aku tak pulang sarawak sebab alang2 kan.. lagipun cuti sem pun tak lama lg. bulan 1 oh bulan 1..tak sabarnya.. macam lah yang berlaku di tempat orang,benda yang kita sama sekali tak duga, tak sangka pun berlaku. semua tu jadi pengalaman.

Errkk..!!no komen..

Astargfirullahhalazimm.. kenapa aku berdebar setiap kali memandangnya. bukan nya yang real pun.gambar je kan.. ok, fine..,no komen..!! ape aku buat nie..tak patut nya.. dia bukan milik kau lah..[ hanya mampu mencintai dalam diam]..macam tu lah bunyi blog yang aku baca sejak dua menjak nie. hari tu lagi teruk aku punya rasa tak keruan tu..sampaikan aku tak dapat tidur dengan lena. aku bingung.. masa tu kan, aku da la cakap sama dengan kakak ku yang aku nak cuba lupakan nya dan fokus kepada pelajaran aku di seni. semenjak itu lah, aku rasa tak dapat nak fokus..asyik2 terkenang.. ya allah berilah petunjuk kepada hamba mu ini ya ..lepas tu kan, aku baca di wall ny.. dia juga merasakan benda yang sama. tapi adakah aku orang yang membuatnya tidak keruan?? sedarlah dari lamunan...bangkitlah..!!dia bukan untukmu..percayalah, dia ada pilihannnya sendiri.serahkan kepada  Alllah yang maha mengetahui siapa jodohmu. dia akan tentukan sesuatu yang terbaik buatmu.. Sabar ekk..kau kan masih muda. kejar cita-cita mu dahulu. mak bapak di kampung mengharapkan enkau belajar disini.., bukan bercinta. !! INGAT TUUUU...!!

cincai kan blog aku kali nie..?? aku tulis ikut mood bahh..haha..direct saja bah nie.
sejak aku di sini, gaya bercakap pun kena jugak ikot slank mereka..sebab kalu kita cakap bm yag biasa tu kan, mereka kurang paham. terpaksa pulak nak repeat 2/3 kali..haha..boleh la bah kalau sa cakap sabahan..haha.mintak puji nya dayang..

salu gak lah kena gelak dengan geng. sebab salah sebut kan. nak2 lagi bahasa dusun. hancur bahasa mereka aku kerjakan. [longadon oku dika]- aku rindu kamu.. i like..haha

p/s: ok lah, nanti aku share lagi pengalaman dan cerita2 yang aku rasa patut dikongsi untuk hilangkan resah gelisah hati nie..aaiissehhmennn...!!haha.. Assalam..

No comments:

Post a Comment