Selamat Datang ke Blog saya..!!

Saturday 29 October 2011

Simpati ~~!



Yang tersayang..jangan bersedih ya..aku tahu kau ada potensi untuk berjaya..semoga engkau berjaya di dunia dan di akhirat..kuatkan semangatmu. Aku sentiasa menyokongmu dari belakang.. setiap apa kekurangan mu, kita sama di sisi Allah sayang.. bertapa aku mengharapkan dirimu untuk berjaya suatu hari nanti. Jangan berputus asa untuk mencuba. Sememangnya untuk memulakan perkara baru dalam hidup memang susah. Namun, kita perlu masa untuk selesa dengannya. Kesat  air matamu.. jangan merendahkan diri di atas kedudukan mu sekarang.. aku akan mambantu selagi aku termampu. Berusaha gigih sayang demi mencapai cita-citamu. Jangan pernah mengangap dirimu bodoh, tidak pernah dan tidak akan Allah ciptakan seseorang itu bodoh. Kita manusia biasa. Ada kekurangan dan ada juga  kelebihan masing-masing. Kita lemah, tek bererti  kita  bodoh.. Ibu bapa mana yang tidak mahu anaknya berjaya.. hadapi harimu dengan senyuman.. jangan mengeluh sekiranya rezekimu tidak melimpah pada hari itu, tapi bermohonlah kepada tuhan agar dipermudahkan segala urusanmu di dunia agar mendapat kecemerlangan suatu hari kelak.. insya allah, allah itu maha mendegar..Allah akan makbulkan doamu..
p/s: yang penting, doa, usaha, tawakal.. Insya allah dipermudahkan..

No comments:

Post a Comment