Selamat Datang ke Blog saya..!!

Monday 24 October 2011

~gumbira~


Ehem2..aku happy bila cikgu kesayangan ku akan datang ke KK untuk jumpa aku. Aku ingat selepas aku habiskan zaman sekolahku, dia akan lupak aku. Rupa-rupanya tidak sama sekali. Aku juga menyangka dia akan jumpa pelajar lain yang boleh dijadikan tempatnya meluah perasaan nya.meluahkan masalahnya.. macam aku..??Yang kadang-kadang tertekan kan.. biasalah, bukan senang jadi cikgu nie. Sepanjang perjalanan aku, dia lah yang banyak mendorong aku untuk masuk ke Universiti selain daripada keluargaku sendiri.. memberi motivasi, nasihat, keyakinan aku untuk percaya bahawa peluang itu memeng ada untuk setiap manusia.Aku tak nak mention sapa dia..nama dia,asal mana..nanti timbul pulak kontroversi antara dia dan aku. Khabarnya dia dan maknya akan ke Sabah cuti perayaan nie. Cuti hari raya haji kata orang Sarawak.. jadi, katanya dia nak singgah ke UMS,menemui ku di sini.hehe..
P/s: buat cikgu yang saya maksudkan, hati-hati semasa memandu ok. Saya tunggu ketibaan cikgu d Kota Kinabalu nie. Harap cikgu selamat sampai ya..~~!

No comments:

Post a Comment