Selamat Datang ke Blog saya..!!

Monday 26 December 2011

Gambar jadi kenangan aku dan dia..


Bila aku rindu, hanya mampu ku tatap gambar nya. Hanya gambar, seakan-akan sudah cukup rasa bahagia. Aneh..!!  Bahagiakan? kalau gambar boleh bercakap, jadi perantara aku dan dia? Kenangan raya 2008 menjadi memori terindah. Gambar menjadi kenangan abadi dalam album hidup aku. Masih ku simpan kukuh dalam laptop pribadi ku. Tak ku delete dari dulu-dulu. waaseeehh..!!

Sebab itu lah.. supaya menjadi tatapan aku bila rindu. Apa lah takdir antara aku dan dia kan?
Kalau rindu je, mesti bukak gamba nie. Meskipun muka aku “lain” dalam tu. Hehe J
Percaya ke? Dengan tengok gamba je, hati aku kian berdebar. Mungkinkah dia merasa apa yang aku rasa sekarang? Hanya tuhan yang tahu. Nak bercakap payah, bertelefon payah, apatah lagi nak bermesej macam dulu. Mana mungkin dia rindukan saat-saat tu kan. Keadaan sekarang betul-betul berbeza. Aku rindu satu masa dulu.

~ Ya allah, jika dia benar untuk ku.. ~
~ Dekatkanlah  hatinya dengan hati ku.~
 ~ Jika dia bukan milik ku. .~
~ Damaikanlah  hatiku dengan ketentuan mu.. ~

No comments:

Post a Comment