Selamat Datang ke Blog saya..!!

Tuesday 16 July 2013

saya kembali lagi

Assalamualaikum, dah sebulan aku di kampung halaman. Ramadhan hari ke-8. Nampaknya,  genap 2 tahun aku menuntut. tinggal lagi 2 tahun (4 semester) sebelum aku mendapat ijazah pertama aku di Uni. apa khabar korang? hehe..,, dekat 3 bulan kot aku tak jengah langsung blog nie kan? okey, direct to the point. nak dibagi alasan takde masa, memang tak logik kan? kita ada 24 jam sehari, cuma kita yang lalai, malas nak urus masa dengan betul.

sambil update blog, sambil tu tengok drama. aku memang suka drama-drama nie. lagi-lagi drama melayu. drama "Taubat Seorang Samseng". banyak pengajaran drama nie tau.lakonan hebat Sofi Jikan yang nak berubah ke arah yang lebih baik tapi dapat tentangan hebat dari penduduk kampung. kadang-kadang aku percaya, manusia boleh berubah. kita cuma perlu bagi mereka peluang. mungkin niat dia betul-betul ikhlas nak berubah. mungkin perlukan masa.

rasanya, nak sharelah beberapa resipi nanti. maklum lah, raya dah dekat. tunggu eh, entri yang seterusnya.

kbai  ~ ~!

No comments:

Post a Comment