Selamat Datang ke Blog saya..!!

Saturday 12 May 2012

ten, ten, ten, teater marii..!!

Assalam semuanya.. apa yang aku nak cerita kali nie pasal teater yang tengok baru-baru nie d resital UMS Kota Kinabalu. tajuk teater tu "Rasuah Tuhan"..aku, kalau benda free2 nie memang cepat. nak2 lagi banner teater tu tertulis " MASUK ADALAH PERCUMA". nah, pegi je lah. bila lagi kan.., bukan selalu. tambahan akku free 1 hari tu. hari rabu.. so, aku ajak lah member aku 2/ 3 orang pegi tengok.

boleh tahan bakat anak-anak  muda Sekolah Pengajian Seni mementaskan teater berunsur ketuhanan. walaupun tema nya kurang sikit di tangkap dengan baik, tapi ok. biasalah kan, kita kan sama2 belajarbenda baru. benda yang baru kita belajar, tak semestinya kita  dapat  dizahirkan dengan sempurna. tengok lagi di bawah, ada koleksi gambar-gambar semasa pementasan dibuat. tapi sebelum tu, soory lah dariaku sebab gambar tu x clear sangat..






ps: aku tak lain, memang suka tengok pementasan2 cam nie. tambahan assignment sudah 78% siap. jadi boleh la luangkan masa tengok teater ni..

4 comments:

  1. Yerrrr... Rajin duhal kwan ku tk ber''blogging''... Hahahhaa... Bgusz2... Post jak byak2 lak.. Lak ku baca.. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba tekak sapa aku.... Hehehehehe

      Delete
    2. x ku tauk ah. malas nak berteka-teki. takut betol lak mn aku nekak. harharhar ;p

      Delete
    3. mun kenal sapa aku, follow lerrr.. jgn diat ajak bah.

      Delete